Wiadukt kolejowy w Brachlewie
Przebudowa wiaduktu w ciągi linii kolejowej nr 207 realizowana przez Strabag Sp. z o.o. (na rzecz GDDKiA) realizowana była bez wyłączeń w ruchu kolejowym
Realizacja posadowienia wiaduktu kolejowego polegała na wykonaniu po 56szt. pionowych oraz po 14szt. nachylonych pod kątem mikropali na każdym z dwóch przyczółków wiaduktu.
Prace wiertnicze wykonywaliśmy w przygotowanych wcześniej wykopach zabezpieczonych ściankami szczelnymi. Szerokość wykopów wahała się pomiędzy 5,00m (w najszerszym odcinku), a 2,30m (w odcinku najwęższym). Pomimo niewielkiej ilości miejsca dostępnego do pracy maszyn, nasze zaplecze sprzętowe skompletowaliśmy w taki sposób, aby sprostać temu wyzwaniu.
Poprawność wykonania palowania potwierdziły wyniki próbnych obciążeń pali.
Zakres robót
8,5 - 13,5 m
Długość
140 szt.
Ilość